صفحه اصلی
عضویت
ورود کاربران
تماس با ما
موضوعات
شعر
دلنوشته
عکس
پیامک
نوشته شده در : چهارشنبه 08 بهمن 1393 |نویسنده : یسنا

تا تو بودی در شبم، من ماه تابان داشتم

روبروی چشم خود چشمی غزلخوان داشتم

حال اگر چه هیچ نذری عهده دار وصل نیست

یک زمان پیشآمدی بودم که امکان داشتم

ماجراهایی که با من زیر باران داشتی

شعر اگر می شد قریب پنج دیوان داشتم

بعد تو بیش از همه فکرم به این مشغول بود

من چه چیزی کمتر از آن نارفیقان داشتم؟!

ساده از «من بی تو می میرم» گذشتی خوب من!

من به این یک جمله ی خود سخت ایمان داشتم

لحظه ی تشییع من از دور بویت می رسید

تا دو ساعت بعد دفنم همچنان جان داشتم



درباره : شعر ,

بازدید : 72
نظرات (0)
نظر بدهید

کد امنیتی رفرش


عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار بازدید:
میهمان آنلاین: 1
بازدید امروز: 44
بازدید دیروز: 58
بازدید کلی: 154,443
مطالب و نظرات:
تعداد مطالب: 704
تعداد نویسندگان: 546
عضویت:
مجموع کاربران: 6
اعضای آنلاین:

مطالب جدید
سلام تاریخ : چهارشنبه 08 بهمن 1393
دردو تنهایی تاریخ : دوشنبه 08 آذر 1400
طعنه 😢 تاریخ : چهارشنبه 09 تیر 1400
دلخورم تاریخ : سه شنبه 08 تیر 1400
نویدجان پیشاپیش تولدت مبارک 💞💞💞💕 تاریخ : پنجشنبه 20 آذر 1399
سایه من تاریخ : یکشنبه 18 خرداد 1399
معجزه بودنت تاریخ : پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399
دوست خوب ❤ تاریخ : پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399
اوج دلتنگی 😞 تاریخ : شنبه 21 دی 1398
یتیم شدیم 😢😢😢😢سردا رحان شهادتت مبارک تاریخ : شنبه 14 دی 1398
مطالب پر بازدید
جستجو

صفحه نخست | عضویت | ورود کاربران | آرشیو | خوراک | تماس با ما

Copyright © 2011 desgin : erfan abbasiDesigned BY: Mehrdad Dashti